Nebudem tu kritizovať množstvo reklám pretinájúcich celú diskusiu, kedže je to relevantný zdroj príjmov komerčnej televízie, ale vytknem ich necitlivé nasadenie.
Zarazil ma hlavne moment, keď Lucia Nicholsonova bola práve "v ráži" a prezentovala svoj postoj, televízia zaradila bez predchádzajúceho upozornenia moderátora reklamu.
Inak som od relácie očákaval istú dynamiku, snahu odlíšiť sa od konkurencie. Nechcel by som veľmi porovnávať, kedže nie som pravidelným divákom relácie Štefana Hríba, ale dôležitou schopnosťou moderátora pri tomto type programu je posunúť tému ďalej,keď je jasné, že zamrzla na mŕtvom bode.
Mal som pocit, že v prvej polhodine sa diskutovalo iba o správnosti názvu reformy s prívlastkom "rómska" a sám moderátor držal tému na tomto bode príliš dlho.
Myslel som si, že keď medzi hosťami je Oskar Dobrovodský a učiteľky z Dobšinej, ktorí majú dlhodobo reálne problémy s neprispôsobyvými občanmi, bude sa diskusia uberať smerom aplikácie konkrétnych opatrení z chystanej reformy, aby bolo možné takéto prípady riešiť.
Pokiaľ v predchádzajúcich diskusiách s podtitulom "Bez detí neodídem" dostala veľký priestor práve strana, ktorej sa reálne týkala rozoberaná téma najmä v zastúpení pani Eleonóry, starej matky odobraných detí, tu naopak, dominantný priestor dostali ľudia, ktorí problém nezažívajú na vlastnej koži.
Keby sa vysielala diskusia na rovnako zaujímavú tému na Joj plus aj na Dvojke, asi by dostala prednosť relácia so Štefanom Hríbom vďaka jedinej veci, ktorá tieto dva programy zatiaľ odlišuje. Schopnosť moderátora posúvať tému vpred, aby nemohla uviaznuť pre diváka v nudnej prezentácií fráz a ľúbivých slov od ľudí, ktorí so skutočným problémom nemajú skúsenosti, ale majú kompetencie, aby ich mohli začať riešiť.